تولید محتوای ویروسی

تولید محتوای ویروسی

تولید محتوای ویروسی: اگر کسب و کار مجازی خود را راه انداخته اید و دنبال درآمد بیشتر و بهتر در زمینه کار خود هستید، حتما به محتوای ویروسی احتیاج پیدا می کنید. تا بتوانید کار خود را بهتر و یشتر به عموم کاربران معرفی کنید. آیا چیزی در مورد محتوای ویروسی یا وایرال شنیده اید؟ محتوای ویروسی یا محتوای وایرال یا موضوعات ترند، محتوایی هستند که در یک دوره زمانی کل کشور در مورد آن موضوعات صحبت می شود. حالا اگر شما در مورد همان موضوعات ترند محتوا تولید کنید، در واقع محتوایی در زمینه کاری خودتان با تلفیق موضوعات ترند ایجاد کنید، می توانید بازدید اکسپلور پیج کاری خود را بالا ببرید. و با جذابیت کار خود، کاربران زیادی را جذب کنید.

یافتن موضوعات ترند

اما چطور موضوعات ترند را باید پیدا کنید؟ برای تولید محتوای ویروسی باید از موضوعات ترند آگاه باشید. یک راه این است که به اکسپلور پیج خودتان نگاهی بیندازید. موضوعاتی که زیاد در آن مورد صحبت می شود را خواهید دید؛ مثل موضوعات بورس. که همچنان موضوع ترند کشور است. یکی دیگر از راه های یافتن موضوعات ترند، این است که وارد سایت Google trend شوید و یک موضوعی را سرچ کنید.  سپس کشور را روی ایران قرار دهید و دوره زمانی را بجای 12 ماه روی 30 روز قرار دهید. به دلخواه و نیاز خود می توانید از سایر گزینه ها نیز استفاده کنید.

تولید محتوای ویروسی

سپس لیستی از موضوعاتی که سرچ زیادی داشته برایتان نمایش می دهد. و در صفحات بعد هم مواردی که به ترتیب سرچ بالایی داشتند لیست شده است.

تولید محتوای ویروسی

حال اگر شما در زمان مناسب پستی در مورد این موضوعات ایجاد کنید که مرتبط با حوزه کاری شما باشد، این پست حتما وارد اکسپلور می شود. و باعث بیشتر دیده شدن پیج کاری شما می شود.

سه نکته مهم در مورد موضوعات ترند وجود دارد که لازم است آن ها را بدانید و برای تولید محتوای ویروسی آن ها را در نظر داشته باشید:

نکته اول

اولین نکته در استفاده از موضوعات ترند این است که حتما مرتبط با کار شما باشد. و تولید محتوای ویروسی شما بگونه ای نباشد که از حوزه کاری خود دور شوید و فقط به موضوع ترند بپردازید. دراصل موضوع ترند باید سکویی باشد که شما و کسب و کار شما را بهتر و بیشتر نشان دهد.

نکته دوم

دومین نکته مهم در استفاده از موضوعات ترند این است که برای اینکه همواره در جریان موضوعات ترند قرار بگیرید، بهتر است که توئییتر، اخبار، و سایتهای مختلف را چک کنید. و از طریق آنها از موضوعات روز دنیا باخبر باشید تا به موقع بتوانید از آن ها برای تولید محتوای ویروسی و کسب و کار خود بهره ببرید. به عنوان مثال استیکری در اینستاگرام وجود دارد که برای عید چینی ها، به مدت چند روز با ویژگی جذابی فعال بود. نماد گاو که نماد عید چینی ها بود به شکل استوری در پیج اینستاگرام تمام کاربران فعال بود. و اگر شما از آن استیکر در استوری اینستاگرام خود استفاده می کردید، استوری شما به آن مجموعه استوری عید چینی ها اضافه میشد. که در واقع کمک به بازدید بسیار زیاد، از استوری شما می کرد.

نکته سوم

سومین نکته مهم در استفاده از موضوعات ترند این است که ممکن است برخی از موضوعات، موضوعات زرد باشند. یعنی استفاده از آن ها و تولید محتوای ویروسی در آن حوزه باعث می شود که شما به بیشتر دیده شدن آن موضوع زرد کمک کنید. بنابراین باید حواستان باشد که به هر قیمتی دنبال فالور نباشید. و از موضوعات خوب و مثبتی که به شما کمک می کند، بهترین استفاده را نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *