نکات طلایی هایلایت در اینستاگرام

نکات طلایی هایلایت در اینستاگرام

نکات طلایی هایلایت در اینستاگرام: اینستاگرام یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی بین کاربران در سراسر جهان است. این برنامه به دلیل داشتن قابلیت های مختلف و جذاب به محبوبیت رسیده است. از جمله این قابلیت ها گذاشتن استوری در آن است اما قبلا امکان ذخیره استوری فراهم نبود. اینستاگرام در هر بار آپدیت، قابلیت های جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. و در آپدیت های اخیر خود قابلیت ذخیره استوری را هم اضافه کرد که با نام هایلایت شکل گرفت. وجود هایلایت برای پیج های کاری بسیار اهمیت دارد که در این مقاله به نکات طلایی هایلایت در اینستاگرام می پردازیم. اگر از هایلایت ها به خوبی استفاده کنید، تاثیر بسیار بالایی در کاربرهای جدیدی که از پیج شما بازدید می کنند، دارد.

نکته اول

اولین نکته که باید به آن دقت کنید تعداد هایلایت در اینستاگرام است. تعداد چهار الی پنج هایلایت در یک پیج کاری کافیست. نیازی نیست تعداد بالا مثلا 15 یا 20 هایلایت ایجاد کنید. چون از حوصله کاربر خارج است. هایلایت در اینستاگرام

نکته دوم

دومین نکته که در هایلایت باید مورد دقت قرار گیرد، وجود کاور آن است. داشتن کاور برای هایلایت باعث جذابیت آن می شود. برای کاور ایتدا باید عکسی که دلخواه شماست برای آن طراحی کنید و آن را آماده کنید. با نگه داشتن روی هایلایت، انتخاب گزینه Edit Highlight و سپس Edit cover می توانید عکس دلخواه خود را از گالری گوشی انتخاب کرده و به عنوان کاور هایلایت قرار دهید. نکته مهم که باید به آن توجه کنید این است که اینستاگرام شما حتما باید به زبان انگلیسی باشد و در اینستاگرام فارسی نمی توانید کاور هایلایت را عوض کنید.

نکته سوم

اگر یک پیج فروشگاهی دارید، حتما یکی از هلایت های اینستاگرام شما باید تماس با ما باشد. در این هایلایت تمامی راه های ارتباطی کاربران با شما باید مشخص شده باشد. تا از این طریق کاربر به راحتی به شما برای سفارش محصول خود دسترسی داشته باشد. مثلا شماره تماس، آدرس وب سایت، شماره واتساپ و ... . هایلایت در اینستاگرام

نکته چهارم

یکی از هایلایت های اینستاگرام شما در مورد خدمات و محصولات شما باشد. در این هایلایت تمامی خدماتی که ارائه می دهید و تمامی محصولاتی ک برای فروش دارید را معرفی کنید.

نکته پنجم

برای پیج های کاری یک هایلایت با عنوان هایلایت هدیه و با یک رنگ متمایز ایجاد کنید و با استفاده از آن به تشویق و جذب کاربر بپردازید. می توانید به کاربران در دایرکت پیام بدهید و از آنان دعوت کنید که از هایلایت هدیه در پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.

نکته ششم هایلایت در اینستاگرام

نکته آخر که در زمینه هایلایت در اینستاگرام باید مدنظر قرار دهید این است که بتوانید جلب اعتماد کنید. برای اینکار یک باید یک هایلایت با عنوان نظرات کاربران داشته باشید تا بتوانید در فضای مجازی ایجاد اعتماد کنید. وقتی در این هایلایت نظرات کاربران زیادی را قرار دهید، در ذهن مخاطب می توانید اعتماد را ایجاد کنید. شاید تعداد کمی از نظرات این ذهنیت را ایجاد کند که این افراد دوست و فامیل و ... هستند اما تعداد زیاد از نظرات کاربران و رضایت آن ها باعث ایجاد حس اعتماد می شود. مورد بسیار مهمی که در ایجاد هایلایت باید به آن دقت شود، انتخاب نام هایلایت است. همواره سعی کنید نام هایلایت را بین یک تا دو کلمه انتخاب کنید. چون بیشتر از دوکلمه به صورت نقطه چین در می آید و این اصلا برای کاربر جالب نیست. برای اینکه بتوانید از مقالات جذاب، کاربردی و به روز سایت اکسپرتگرام بهره ببرید، حتما بخش بلاگ این سایت را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *